تنظيم موسيقي

تنظيم موسيقي

جمعه ۱۳ مرداد ۰۲

behtrinha

۱ بازديد
gtanami
finaxno
linonom
vinakio
janomin
hovreri
jawrion
oxinani
qanina
seudoma
sipamia
titiniap
ketabvafa
vonamsi
youranmi
nexozan
panimon
mahri
hanixom
rahsefr
chiliamin
daxonco
sepivax
zedeginab
vahkar
reazmoon
gomaka
hamoonfd
himalopo
intimasc
kamizbok
lanterntok
loomion
mineralgol
minsyno
misero
monobob
monongas
monovod
mosingap
mozaboza
nejangian
nimoocf
omeganco
ramintanha
bafimra
rknmin
sabalanfc
sacrumnil
sadroom
shooster
ticlinik
rezakazeminejad
binonline

شركت تخصصي تعميرات سه سوت تعمير

۳۰ بازديد

شركت تخصصي تعميرات سه سوت تعمير

در دنياي امروز با گسترش روزافزون شهرها و مشكلات ناشي از آن، اغلب افراد براي كسب و كار خود از اينترنت استفاده مي‌كنند. راحتي سفارش خدمات و خريد و صرفه جويي در وقت , مشتري مداري منحصر به‌فرد , دسترسي به انواع بيشتري از كالاها و خدمات با قيمت مناسب و غيره عمده دلايل افزايش روز افزون تمايل به خريد اينترنتي مي باشد.

تعمير برد الكترونيكي لوازم خانگي

گروه تعميرات سه سوت تعمير داراي سابقه درخشان در تعميرات لوازم خانگي با هدف هرچه كمتر كردن زمان انتظار براي تعميرات لوازم خانگي وبسايت خود را در سال ۱۳۹۹ تاسيس و شروع به خدمت رساني و مشاوره آنلاين به هموطنان عزيز نمود. هدف ما هميشه حفظ رضايتمندي مشتري و تعمير تمامي لوازم خانگي در حضور مشتريان، بدون جابجايي لوازم خانگي بوده و با عنايت حق، با افتخار دارا بودن ۱۰۰% رضايتمندي مشتريان تا به اينجا به اين مهم دست يافتيم. كافيست فقط يك بار با كارشناسان 3sottamir تماس بگيريد تا از تفاوت در نوع خدمت رساني و سرويس دهي آني سرويس مطلع و براي هميشه يكي از مشتريان راضي ما شويد. اگر لوازم خانگي شما نياز به تعميرات دارد، همين حالا فرم مشاوره رايگان تعميرات لوازم خانگي را پر كنيد، كارشناسان ما در كوتاهترين زمان ممكن با شما تماس خواهند گرفت

هر روز هزاران نفر به سه سوت تعمير مي آيند تا:

  • تعميركار لوازم خانگي براي كالاي خراب خود پيدا كنند.
  • آموزشهاي تعمير لوازم خانگي را بخوانند.
  • محصولات مصرفي دستگاه مورد نظر خود را پيدا كنند.
  • ياد بگيرند كه چگونه طول عمر وسايل برقي خانه خود را افزايش دهند.

شما ميتوانيد عضوي از سه سوت تعمير باشيد و به ما اعتماد كنيد, در سه سوت تعمير هر توصيه محصول به خوبي مورد تحقيق و آزمايش قرار گرفته و با اقتدار توسط مجموعه اي از بهترين كارشناسان تعيين ميشود. بنابراين ميتوانيد بينش آنها را باور داشته باشيد و خود را در بازار احساس كنيد.

جهت ارتباط و ارائه پيشنهادات و انتقادات خود ميتوانيد از طريق اطلاعات تماس با ما در صفحه تماس با ما بصورت (۲۴ ساعته , ۷روز هفته ) اقدام نماييد .

منبع: https://3sottamir.ir/

تا چه اندازه خجالتي هستيد؟

۲۵ بازديد

تا چه اندازه خجالتي هستيد؟
براي اندازه‌گيري كمرويي اجتماعي خود پرسشنامه زير را تكميل كنيد:
۱. من در جمع به تنهايي آواز نمي‌خوانم.
الف. مخالفم (۱ امتياز)ب. تا حدي موافقم (۲ امتياز)ج. كاملا موافقم (۳ امتياز)
۲. اگر كسي مرا در حال كار كردن نگاه كند ناراحت مي‌شوم.
الف. مخالفم (۱ امتياز)ب. تا حدي موافقم (۲ امتياز)ج. كاملا موافقم (۳ امتياز)
۳. اگر غريبه‌اي در نزديكي من رفتار مسخره‌اي از خودش نشان دهد عصبي مي‌شوم.
الف. مخالفم (۱ امتياز)ب. تا حدي موافقم (۲ امتياز)ج. كاملا موافقم (۳ امتياز)
۴. آخرين كاري كه موقع خروج از منزل مي‌كنم اين است كه در آينه خود را نگاه مي‌كنم.
الف. مخالفم (۱ امتياز)ب. تا حدي موافقم (۲ امتياز)ج. كاملا موافقم (۳ امتياز)
۵. اگر من را از ميان حاضران در سالن انتخاب كنند، بعيد است كه روي صحنه بروم.
الف. مخالفم (۱ امتياز)ب. تا حدي موافقم (۲ امتياز)ج. كاملا موافقم (۳ امتياز)

۶. اگر قبل از ديگران وارد ميهماني دوستان شوم يا از همه زودتر آنجا را ترك كنم ناراحت مي‌شوم.
الف. مخالفم (۱ امتياز)ب. تا حدي موافقم (۲ امتياز)ج. كاملا موافقم (۳ امتياز)
۷. در جمع ديگران اگر بيش از چند ثانيه در برابر آينه بايستم ناراحت مي‌شوم.
الف. مخالفم (۱ امتياز)ب. تا حدي موافقم (۲ امتياز)ج. كاملا موافقم (۳ امتياز)
۸. اگر در اتوبوس جاي خودم را به كسي بدهم و او با صداي بلند آن را نپذيرد ناراحت مي‌شوم.
الف. مخالفم (۱ امتياز)ب. تا حدي موافقم (۲ امتياز)ج. كاملا موافقم (۳ امتياز)


_تفسير امتيازات تست كمرويي
امتياز ۱۹ تا ۲۴ :
شما با كمرويي اجتماعي شديد روبرو هستيد. ممكن است نسبت به آنچه ديگران درباره شما مي‌انديشند بسيار حساس باشيد.
امتياز ۱۲ تا ۱۸ :
شما با كمرويي اجتماعي متوسط روبرو هستيد. متوجه نظرات ديگران درباره خود هستيد، اما نه در آن حد كه اعتماد به نفس شما را از بين ببرد.
امتياز ۸ تا ۱۱ :كمرويي اجتماعي شما بسيار كم است. اشخاص اين گروه ممكن است اصلا متوجه آنچه ديگران درباره آن‌ها مي‌انديشند نباشند.

اگر كودك در دوران كودكي با سخت‌گيري و انتقاد فراوان رو به رو باشد ممكن است كمرويي اجتماعي در او شكل حادتري به خود بگيرد. 
اما كمرويي اجتماعي اغلب به آن اندازه كه به نظر مي‌رسد بد نيست، اما اگر از حدي بيشتر شود، مشكل‌ساز خواهد شد. بسياري از اشخاص كمرو و خجالتي فاقد احساس امنيت خاطر و نسبت به انتقادات بسيار حساس هستند. اين اشخاص از رقابت احتراز مي‌كنند. اشخاص كمرو اغلب در كنار ديگران ساكت و كم‌حرف هستند، اما مي‌توانند مهارت ابراز وجود كردن و قاطعيت را ياد بگيرند.

نتيجه‌ي گزارش تازه‌اي درباره‌ي وضعيت بسيار نگران‌كننده‌ي پيش‌خدمت‌ها

۲۲ بازديد

نتيجه‌ي گزارش تازه‌اي درباره‌ي وضعيت بسيار نگران‌كننده‌ي پيش‌خدمت‌ها در آمريكا، نشان مي‌دهد زنان كه بيش از ۸۰٪ شاغلان اين حرفه را تشكيل مي‌دهند، در دوران كرونا با چه مصيبت‌هايي مواجه شدند. 
آمريكا يكي از معدود كشورهاييست كه قانون سراسري حداقل حقوق براي افراد شاغل در قسمت خدمات‌دهي رستوران‌ها و بارها وجود ندارد. هر ايالت نيز حداقل حقوق متفاوتي دارد و در برخي ايالت‌ها اين حداقل حقوق چنان ناچيز است كه تنه به استثمار و بردگي مي‌زند. عمده‌ي درآمد پيش‌خدمت‌ها از انعام است و همين انعام حالا باعث مشكلات و آزارهاي بيشتري براي زنان پيش‌خدمت شده 
گزارش مي‌گويد نه تنها ۸۰٪ پيش خدمت‌ها در دوران كرونا انعام كمتري از مشتريان دريافت مي‌كنند، بلكه آزار و اذيت جنسي از سوي مشتريان عليه زنان پيش‌خدمت ۴۰٪ افزايش پيدا كرده
 سازمان «درآمد منصفانه» براي تهيه‌ي اين گزارش بيش از ۱۶۰۰ رستوران در واشنگتن دي‌سي، نيويورك، نيوجرسي، پنسيلوانيا، ايلينوي و ماساچوست را مورد بررسي قرار داده است. 
گزارش سازمان «پيشگيري و كنترل بيماري‌ها» در آمريكا به صراحت گفته بود كه احتمال ابتلا به ويروس كرونا با هر بار مراجعه به رستوران و به‌خصوص غذا خوردن در فضاي سربسته، دو برابر مي‌شود. در چنين شرايطي معلوم است كه كاركنان رستوران‌ها هر روز با چه شرايط پرخطري در حال كارند. گزارش «درآمد منصفانه» مي‌گويد بررسي آن‌ها در اين ۵ ايالت به اضافه‌ي پايتخت آمريكا نشان داد كه ۴۴٪ كاركنان گزارش دادند كه دست‌كم يكي از همكاران آن‌ها به كرونا مبتلا شد و يك سوم كاركنان رستوران‌ها گفتند كه كارفرماي آن‌ها تجهيزات ايمني لازم را براي كار آن‌ها فراهم نكرده است. 
پيش‌خدمت‌ها مي‌گويند به ويژه وقتي به مشتريان پروتكل‌هاي ايمني كويد-۱۹ را متذكر شدند، انعام دريافتي آن‌ها بسيار كاهش پيدا كرد. نگران‌كننده‌ترين بخش اين گزارش اين‌جاست كه بيش از ۴۰ درصد پيش خدمت‌ها گفتند كه ميزان و شدت اظهارنظرها، رفتارها و تماس‌هايي كه مصداق آزار و اذيت جنسي است، از سوي مشتريان به شكل كاملا ملموسي بيشتر شده است.
 بسياري از زنان پيش‌خدمت گفتند مردان مشتري، خود را محق مي‌دانند بابت چندرغاز انعامي كه مي‌دهند، از زنان بخواهند كه ماسك خود را از صورت كنار بزند تا چهره‌ي او را كامل ببينند و بنا بر «خوشگلي/زشتي» او بدانند چقدر انعام بدهند! 
برخي از زنان مي‌گويند جملاتي مثل «ماسك‌ات را كنار بزن ببينم مي‌خواهم بعدا تو را خانه ببرم»، «ماسك‌ات را كنار بزن تا زبان‌ام را در حلق‌ات فرو كنم» و «كاش مي‌شد لب‌هاي قشنگت هم ببينم تا بفهمم به چشم‌هايت مياند يا نه» را از سوي مردان مشتري زياد شنيده اند.
 بيست و پنج درصد كاركنان نيز گفتند كه بنا بر مشاهده‌ي آن‌ها وقوع موارد آزار و اذيت جنسي در محيط كار بالا رفته است. 
بسياري از پيش‌خدمت‌ها گفتند كه متاسفانه شرايط به‌قدري براي آن‌ها نامناسب است كه احساس مي‌كنند مجبورند اين اظهارنظرات آزار جنسي را تحمل كنند، چرا كه حداقل حقوق آن‌ها از قبل هم كمتر شده و عمده‌ي درآمد آن‌ها از همين انعام معدود مشتريان است و زندگي‌شان بيشتر از گذشته هم  لنگ اين انعام شده است. 
زنان پيش‌خدمت مي‌گويند وقتي دربرابر اين آزار جنسي مردان مشتري مقاومت مي‌كنند، رفتار و جملات اين مردان خشن و بي‌ادبانه‌تر هم شده و دست آخر نيز يا انعامي نمي‌گذارند يا حداقل انعام ممكن را روي ميز مي‌گذارند و مي‌روند.
 بعضي از اين مردان نيز وقتي با تذكر زن پيش‌خدمت مواجه مي‌شوند كه ماسك‌اش را از روي صورت برندارد، شروع به فحاشي كرده و زنان را با الفاظي مثل «..نده» خطاب قرار مي‌دهند. 
يك زن جوان پيش‌خدمت گفت كه وقتي از گروهي مرد دور ميز خواست كه ماسك‌هايشان را بزنند، مردان دست به آلت شده و رو به او داد زدند:«بيا ... و بخور!» 
زندگي پيش‌خدمت‌ها در آمريكا و به‌ويژه زنان شاغل در اين حرفه در دوران كرونا بسيار بدتر از سابق شده است.
 حالا نه تنها عمده‌ي درآمد آن‌ها وابسته به انعام شده، بلكه تن دادن به خواسته‌هاي اين مردان و به‌ويژه كنار زدن ماسك از صورت، آن‌ها را بيشتر از همين وضعيت هم آسيب‌پذير و در معرض خطر ابتلا به ويروس كويد-۱۹ قرار داده است. 
وضعيتي كه نبود يك حداقل حقوق انساني و مكفي و وابستگي به دست به جيبي مشتري، رقم زده است. 

تنظيم آهنگ در موزيك

۸۳ بازديد

تنظيم آهنگ در موزيك

در موسيقي عاميانه Arrangement تنظيم موزيك است. اين تنظيم ممكن است جزئياتي را كه توسط آهنگساز ناديده گرفته شده است اضافه كند ، يا ممكن است جايگزين مواردي باشد كه در ابتدا داده شده است و صرفاً بر اساس كار اصلي باشد. در موسيقي كلاسيك يك تنظيم يك Score (صفحه يا صفحاتي حاوي نت هاي نوشته شده براي يك ساز يا تمامي ساز ها) و اغلب يك Orchestration (به مراحل عملي نوشتن يك قطعه موسيقي براي اركستر گفته مي‌شود) كامل است.

تنظيم موزيك

مانند Composition (به فرايند آفرينش و ساخت يك قطعه موسيقي مي‌گويند، و كسي را كه چنين مي‌كند آهنگ‌ساز(كسي كه واقف بر علم موسيقي است و قطعه هاي مختلف را به صورت نت مي نويسد) مي‌نامند) ، در دسترس بودن تجهيزات ضبط صدا درك از تنظيم را تغيير داده است. در يك مرحله ، اعتبار يك تنظيم فقط به شخصي داده مي شود كه Score موسيقي يا چارت را به نوعي تهيه كرده باشد. اخيراً ، هرگونه پردازش ارجينال با يك اثر موجود كه براي اجراي مكرر توسط ساير نوازندگان در دسترس است ، ممكن است واجد شرايط باشد كه به راحتي يك تنظيم خوانده شود. هر بار كه يك قطعه موسيقي اجرا مي شود ، داراي يك تنظيم است كه ممكن است توسط يك تنظيم كننده حرفه اي انجام شده باشد يا نباشد…

منبع:https://cutt.ly/NoWQpNU